PRODUKTER

Her kan du se noe av vårt brede utvalg av produktene vi produserer. For komplett produktoversikt,

kan du laste ned vår produktbrosjyre HER.

UTEGRUPPE MED TAK

Her er det kjekt å ha muligheten for å komme under tak når det regner. En tørr plass å sitte under måltidene er heller ikke å forakte.

Taket over hver av spisebordene er trukket ut og festet på midten. Mellomrommet gir mulighet for å  trille inn et par barnevogner  eller et serveringsbord.  På bildet er taket forlenget med 30 cm på den ene siden  slik at taklengden er 280 cm på hver utegruppe som kobles sammen i en forsterket takkonstruksjon.

Mål: Lengde / bredde  / høyde: ca 560 / 220 / 250 CM

Materialer: Miljøimpregnert eller kjerneved

Mål: Bordplate: 75 cm x 180 cm. Benk: 30 cm x 180 cm

Høyde: Bord 70 cm. Benk 45 cm.

Skruer: 8 mm rustfrie maskinskruer.

Overflatebehandlet: Oljet

Leveres sammensatt i 2 seksjoner. Enkel montering. Solid avstiving sideveis. God plass i endene og i mellomrommet for rullestol.

FISKESKØYTE

Solid utførelse i kjerneved av furu der staver med not og fjær skrues sammen. Fiskeskøyta er forsynt med tofte, mast og kahytt uten tak. Båten er svært solid og tåler å bli flyttet fra et sted til et annet når det er ønskelig.

Fiskeskøyta er bygd i henhold til norsk forskriftene og sikkerhetskravene i NS (Norsk Standard) 1176.

Leveres sammensatt.

Dimensjoner staver: 43mm x 85mm.

Overflatebehandling: Oljet.

Mål (Lengde/bredde/høyde): ca 300/140/60cm.

Mål kahytt: 75/75/110cm.

LOKOMOTIV MED VOGN

Toget er et produkt som i første rekke er beregnet for barn i alderen0-6 år. Ideell for barnehager, førskoler, velforeninger, kjøpesentre så vell som private hager.

Produseres av norsk kjerneved av furu hvor margen skjæres bort, bortsett fra den nederste delen av rammen som ligger mot marka. Materialene mot marka leveres i miljøimpregnert furu (Wolman Crom og Arsen fri).

Togets holdbarhet beregnes til minst 20 år. Toget er svært solid og tåler å bli flyttet til ett sted til et annet når det er ønskelig.

Toget er bygd i henhold til norsk forskriftene og sikkerhetskravene i NS (Norsk Standard) 1176.

Passasjervogna er utstyrt med to sittebenker, langs hver side av vindusrekka. Det er påstigning lags høyre side foran, og venstre bak.

Konstruksjon

Pløyde planker 43mm x 85mm limes og skrues sammen. Plankene pløyes i forskjellige vinkler for å danne de ulike radiene i konstruksjonen.

Leveres sammensatt.

Dimensjoner staver: 43mm x 85mm.

Overflatebehandling: Oljet.

Mål (Lengde/bredde/høyde): ca 290/120/160cm (tak). Første trinn er        50cm over bakkenivå.

OLE JØRGS VETERANBUSS

Bussen er et produkt som i første rekke er beregnet på barn i alderen

0 – 6 år. Ideell for barnehager, førskoler, velforeninger, borettslag,

fritidsparker og kjøpesentre.

Første påstigningstrinn er 40 cm over bakkenivå. Bussen er forsynt med sittebenker under hver side av vindusrekka og helt bak bussen. Det er påstigning på høyre side foran og midten på venstre side.

Ole Jørgs veteranbuss leveres ferdig sammensatt og klar til bruk.

Mål: ( lengde/ bredde/ høyde) ca. 300/ 120/ 160 cm.

Innerdiameter hjul : 50 cm.

Materialer: Pløyde planker ( 43 mm x 85 mm ) limes og skrues sammen. Plankene pløyes i forskjellige vinkler for å danne de ulike radiene i konstruksjonen.

Holdbarhet/kvalitet: Bussens holdbarhet beregnes til minst 20 år. Bussen er svært solid og tåler å bli flyttet fra ett sted til et annet når det er ønskelig. Bussen er bygd ihenhold til forskriftene og .sikkerhetskravene i NS ( Norsk standard ) 1176

Design: Bussen har en utfordrende  design / utforming som inviterer barn så vel til lek som til utforsking av produktet (Hjulene på bussen er for eksempel utformet som gjennomgående tuneller).